Rovatok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2016.05.22. 16:10 Rye

Orkok 2. - Kommandos - Roddock (Snikrot)

blood_axe_klan_kommando_by_diegogisbertllorens-d7dqvb2.jpg

Kommandos??

 

Újra itt vagyok és mint az előző bejegyzésben említettem ork kommandos egyésget fogok "konvertálni". 

Ez a szívderítő társaság nem a vérgőzös ork harcosok táborát erősíti, inkább a brutálisan rafinált jelző illik rájuk. Lényegében egy beszivárgó főleg közelharcos egység. Az ork fluffal még nem igazán vagyok tisztába így nem is nagyon említhetek róluk információkat korrekt pontossággal.

Pár képet kerestem neten, utánnanéztem a talp més figura méretnek és ez alapján nem túl nehezen összerakhatónak gondoltam őket.

Mint már múltkor említettem miket szereztem be kezdésnek az orkjaimhoz. Az egységet a Start collecting orks doboz boyaiból és a flash gitz doboz maradék bitzeiből gondoltam összerakni. Az alap boy fejek nem igazán voltak kommandos-hoz illőek ezért rendeltem tíz darab Kromelech gyártmányú fejet amik tökéletesek lesznek hozzájuk.

20160522_123256.jpg

Elsőnek a nobot raktam össze a Start collecting doboz keretéből, plusz egy nagyon menően festő szivarozó kézből.
20160522_123326.jpg20160522_125611.jpg

  

Ezután következtek maguk az alap figurák nem túl bonyolult felszereléssel. A lényeg hogy mindenkinek legyen hátizsákja és pisztoly / közelharci fegyver kombinációja. A hátizságok nagy részét Bíró Sándor kollégától kaptam.

Van két kivétel akik kaptak egy rakétavetőt és egy nehéz géppuskát( a fegyverek ork nevét még nem vágom ezért lenézést kérek :D ). Meg kell hagyni szépek lettek.

 A kommandos-hoz tartozik még egy nevesített karakter Boss Snikrot. Nézegettem a képeit snikrotnak de nem jöttek be. Nem rakok képet róla, de képzeljünk el egy Splinter Cell-es éjjellátós kommandós-t, ork kivitelben. Ezután gondolkoztam hogy csinálok inkább egy hasonlót de mégis mást. Pont nemrég láttam Győztes Gázolaj mester nagy sikerű Riddick filmjeit, és beugrott hogy mintha a Flash gitz dobozból maradt volna egy nagyon hasonló fej. Fogtam magam és gyorsan össze is szedtem a szükséges alkatrészeket. Kis farigcsálással egy fejszéből filmbeli ökölpengét készítettem és a végeredmény kielégítő lett.

20160516_142032.jpg

20160522_152455.jpg

 

Legközelebb még nem tudom mi izgalmasat fogok alkotni. Valószínűleg boy és nob csapatokat, de ezek biztos nem lesznek olyan izgalmasak mint eddig, így lehet egy kalózosított Deff Dread vagy hasonló lesz a porondon.

Szólj hozzá!

Címkék: Ork Conversion Kommandos


A bejegyzés trackback címe:

https://ryeslair.blog.hu/api/trackback/id/tr918738460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása