Rovatok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2016.05.14. 15:03 Rye

Orkok 1. - Kaptain Badrukk & Flash Gitz

99120103033_flashgitz02.jpgMiért pont orkok ?

Teszem fel magamnak ezt a kérdést, ülve ragasztóval, szikével a kezemben. A sci-fi témában mindig is a modern lekerekített finom vonalas dolgok fogtak meg, például a Tau. Erre itt ülök vidáman és ragasztgatom a nemrég beszerzett orkjaim egyik osztagát.

Az osztag nem más mint a Flash Gitz . Ők az orkok túlfegyverzett, túldíszített  óriási egóval megáldott tagjai. Hatalmas kapzsiságuknak és egójuknak és a nagyfőnökkel való folytonos nézeteltéréseknek köszönhetően kitagadottakká váltak. Legtöbbjük a legendás ork kalóz Badrukk Kapitány legénységében találták magukat, ahol csillapíthatták kapzsiságukat. 

 

3f88d779b275916565a25462aa3f1b16.jpg

Miután megláttam a kapitány figuráját a neten rögtön tudtam, hogy ez nekem kell.  

Kis keresgélés után találtam rá a Kapitány formációjára ami a Flash Gitzekből áll. Látva ezeket a szép figurákat minden eldőlt. Építek egy kicsi ork sereget. 

A kapitányt beszerezni nem volt könnyű de a magyar wargamesek között sokan vannak akik tartanak a polcukon pár hirtelen felvillanásból vásárolt dolgot. A sereghez szükséges többi dolog megvásárolható könnyen. Kezdésnek Két doboz Flash Gitz és a Start Collecting Orks doboz mellett döntöttem. 

 

A doboz kibontása után a figurákhoz szükséges bitz halom láttán kicsit elbizonytalanodtam. Kell-e ez nekem? :D Végül fél óra csípkedés és vágdosás után látva a szép részletes figura alkatrészeket teljesen pozitív lettem. Gyorsan össze is raktam három figurát csak úgy. Úgy döntöttem, hogy mivel a hátukon található póznák nem jönnek be nekem és a szállítást is nehezítik ezért csak a főnököknél teszem azt fel mágnesezve.

20160514_092711.jpg

 Ezután a gyors összerakás helyett jobban átnéztem a darabokat és elrendeztem hét pici kupacra bontva. Elsőnek a fegyvereket raktam össze.

Elég sok darabból állnak a fegyvereik, még jó hogy a GW ad hozzá összerakási útmutatót. Az elkészült fegyverek fenomenálisan néznek ki.

20160514_101830.jpg

Következhetnek a testek. Aki ismeri az orkokat az látja a testeknél hogy gyakorlatilag átdíszített Nob vázak.

20160514_131733.jpg

Egy különbség van, és az a fejek. A fejek két részből állnak. Egy nyak részből ami gallért vagy sálat tartalmaz, és egy arcból. Arcból a dobozban több is van, amit később felhasználhatunk konvertálásra. A nyakakból viszont pontosan öt darab van dobozonként.

A fegyveres jobb kart és a bal kart a figurára illesztve már csak a váll-lapok maradtak amik szintén Noboknál használt formátumúak. 

Összerakás után meg voltam velük elégedve. Igaz sok díszt nem szereltem rájuk, pedig vannak bőven a kereten. Nekem így is nagyon bejönnek. Már csak tisztogatás van hátra és mehet a festés.

 Legközelebb Kommandos egységet fogok konvertálni mindenféléből. 

2 komment

Címkék: Ork Pirate Flash gitz


A bejegyzés trackback címe:

https://ryeslair.blog.hu/api/trackback/id/tr328715570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Transferatu 2016.05.14. 16:11:01

Üdv a zöldbőrűek soraiban!
Kitartást a sok ragasztgatáshoz és festéshez, no meg kellő akaraterőt a "kis ork sereg" cél megtartásához! :D

Sándor Kaba Sarkadi 2016.05.16. 23:10:21

Mi is szeressük az orkokat, ellenük mindig poén játszani! Szóljon hangosan a WAAAGH! Már várom, hogy kiálljak ellenük, és a blogot is követem ezután!
süti beállítások módosítása